vrijdag 26 juni 2009

Dag zonder auto!!!

Een dag zonder auto!!!
Vanmorgen half 6 de wekker. Hessel moest om half 7 klaar staan omdat hij opgehaald werd opgehaal door een collega. Want wij zijn vandaag autoloos. Ik ben om 9 uur samen met Anne marie mijn buurvrouw naar de sportschool gegaan op de marinekazerne. Even heerlijk een uurtje gaan steppen. Erg leuk!!! Helaas is het nu vakantie dus geen lessen. Ik ben gevraagd of ik eventueel ook les zou willen geven. Ik heb nu eerst maar gezegd alleen voor inval dus in noodgevallen wil ik wel even bij springen.
Rond een uur of 12 was Hessel ook weer thuis maar we zaten de hele dag eigenlijk vast hier.
S avonds rond een uurtje of 8 kwam de auto pas. Toen vonden we het te laat om nog weer op pad te gaan.
Het leven hier qua werk stop hier vaak al om 6 uur. Dus s'avonds naar de stad gaan heeft niet echt veel zin want alles zit hier dicht. Supermarkten zijn nog wel open.
We gaan morgen opzoek naar een koelkast en een wasmachine. Hessel gaat vandaag ook alles regelen voor de auto en dan hebben we hem als het goed is net na het weekend.! YES
Het is niet te geloven maar het REGENT Hier nu gewoon !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten