maandag 6 juli 2009

Weer even een berichtje

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik iets van me heb laten horen.
We maken op dit moment ook niet zo heel veel mee. Hessel is veel aan het werk en ik zit nog steeds veel alleen. We hebben steeds meer contact met mensen op het park. Ik zit veel alleen en dat zien mensen ook dus ik wordt uitgenodigd om mee te gaan eten. Of samen met de honden een stuk te wandelen allemaal zodat de tijd gewoon wat sneller gaat. Mensen houden je goed in de gate!! haha.
Het weekend was rustig omdat Hessel heeft gewerkt. Zaterdagavond ben ik mee uiteten geweest met de eigenaren van het hotel + twee mensen van het resort. Was echt heel erg gezellig. We zijn gaan eten bij de Surinaams restaurant. Nou echt heerlijk eten daar .
Zondag ben ik bij een collega's van Hessel wezen klussen in hun nieuwe huis. Zij kregen vandaag de Container en het huis was nog niet klaar en schoon dus dacht dan ga ik lekker helpen is voor mij dagvulling. S'avonds had ik de buren uitgenodigd om nog even een drankje te komen doen omdat het hun laatste avond hier was. Uiteindelijk zaten we met zn 8en in de porche. Heel erg gezellig.

Vandaag maandag, zijn we naar de makelaar geweest voor ons huurcontract. NOU NOU NOU daar komt nog heel wat bij kijken allemaal. We krijgen morgen onze sleutel van het huis. om kwart over 12 hebben we de schouwing. Woensdag krijgen we onze container en dan gaat het echte werk beginnen. We zullen foto's maken die komen natuurlijk op de blog.

We gaan nu lekker slapen tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten