maandag 17 augustus 2009

Mijn eerst school avond voor papiamentu!!!

YES vandaag was het eindelijk zo ver!!!!

Vanmorgen om 7 uur kwam Sascha ons heerlijk wakker maken met Sascha kusjes!!!
Ze vond het tijd om op te staan. Groot gelijk natuurlijk.
Lekker ontbeten en toen meteen gaan sporten samen met Anne marie!

Maar op weg naar Anne marie gebeurde er even iets wat minder leuks. Ik moest een noodstop maken omdat een auto voor mij ineens ging remmen. Dus ik moest ook ineens remmen. Wat gebeurt er nou met mijn auto. Mijn linker voorwiel blokkerd dus mijn auto trok mij naar recht waardoor ik weg gleed. Mijn auto belande in de berm maar draaide ook nog eens 180 graden. Ik schrok me dood want er was geen houden meer aan die auto. Die auto voor mij ging gewoon verder. Gelukkig was er een Antilliaanse man die meteen naar me toe kwam lopen met de vraag. Gaat het mevrouw. Wilt u misschien een glaasje water voor de schrik??
Ik zei buiten de schrik om gaat het goed.
NOU NOU NOU wat een SPANNING op de MAANDAGOCHTEND.

S'avonds was het zo ver! Ik mocht naar school voor mijn taal cursus Papiamentu!!
Ik ging samen met Anne marie er naar toe. We waren uiteraard de eerste! YES
De les wat ontzettend leuk maar wel moeilijk. Je krijgt zo veel informatie in een keer.
We hebben het Alfabet geleerd en geleerd hoe je je zelf moet voorstellen en iets over je zelf moet vertellen. Weer genoeg huiswerk dus.
Helaas mis ik gelijk alweer 3 lessen omdat ik zondag naar Nerderland ga.
Maar mijn leraar vind dat niet erg. Ik krijg 3 inhaal lessen van hem. Hele aardige en leuke leraar!

Nu ga ik even gezellig met Hessel ontspannen op de bank. Wijntje met een blokje kaas! HEERLIJK.


2 opmerkingen:

  1. Haha wat lachen Judith! miss. ook wel handig aangezien je er een poosje verblijft! :P ik had je nog gekrabbeld maar nog niets terug gehad..lees nu dat je diadomingu naar NL komt :) volgende week maar even een sapie drinken dan hé! :D Ayo! x Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoe! hier ik nog een keer..ik ben helemaal enthousiast haha heb gister nl. besloten dat ik ga sparen om volgend jaar mei bij jou te komen! :D duurdt nog ff maar heb er nu al zin in! hihi..We bellen volgende week ff! Goede reis alvast! xx

    BeantwoordenVerwijderen