vrijdag 11 december 2009

Werken bij KLM Martinair

YES ik heb een baan!! dacht ik!!!!

op een site waar allemaal vacatures staan stond de vacature voor grondstewardess. Nou dat leek me natuurlijk wel wat. Ik gelijk gereageerd. Die zelfde dag kreeg ik nog een mail terug of ik langs wilde komen.
Yes ik was aangenomen.

Mijn eerste werkdag zat er op. Ik moest heel erg wennen aan de mentaliteit van de Antillianen. Iets wat we in Nederland echt niet gewend zijn!!!
Ik had voor me zelf voorgenomen dat ik het zou proberen en als het niet leuk is dan kan ik weer iets anders zoeken!!
Ik was een week verder toen ik op mijn werk aankwam met de boodschap voor mij Judith je werkt niet meer voor KLM???!!!! Ik snapte niet waarom.
NOU wat is nou de REDEN!

Omdat mijn lieve Hessel bij de marechaussee werkt!!!! Ze dachten als ik sprak met collega's van hem of ik info aan het doorbrieven was ofzo. Nou dat was absoluut niet het geval.
Jammer dan! Ik geef de moet niet op ik ga verder voor een andere baan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten